Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 113 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Май 29, 2008 10:42 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 24, 2007 5:34 pm
Мнения: 52
Местоположение: София
Кола:

Offline
стоян стоянов написа:
NeoGope а колко е разхода на масло на 1000км?

Ми да си призная не съм го засичал но по груби сметки май е около 1л


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Май 30, 2008 8:32 am 
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 20, 2007 1:07 pm
Мнения: 399
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Термостатът съм го сменил вече - отваря ми на 82 градуса. Не ми харесва обаче това, че перката почти никога не се включва. Определено мисля, че свалянето с някой друг градус би подобрил още повече положението с работата на двигателя.
Чета в последно време колегите в Lotus-ите какво правят, за да си решат проблемите на K-series двигателя. Като трънгеш от термостати, MLS гарнитури, датчици, радиатори... Проблемът е комплексен и колкото повече от проблемните 'звена' решиш, толкова по-добре.

_________________
Golf is for playing, not for driving.
Парктроник,
Тунинг, Изработка на уеб-сайтове


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Май 30, 2008 7:16 pm 

Регистриран на: Пон Ное 12, 2007 8:32 pm
Мнения: 46
Местоположение: Варна
Кола:

Offline
Спокойно, моята перка не съм я чувал да се включва (от 1.11.07 досега) А може пък да нямам :wow:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Май 31, 2008 8:20 am 
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 20, 2007 1:07 pm
Мнения: 399
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Да, а това е сериозен проблем. Веднъж в приятните трафици в София (след качествено пържене на магистралата, разбира се) на моята й изтекоха водите, а перката дори не се включи. Това е много сериозен проблем, който май е хроничен за доста от K-series двигателите.

_________________
Golf is for playing, not for driving.
Парктроник,
Тунинг, Изработка на уеб-сайтове


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Май 31, 2008 11:14 am 
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 28, 2007 6:12 am
Мнения: 419
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Ами аз и друг път съм питал... защо вините гарнитурата :?
Не е ли по правилно... "Болната тема охлаждането" :roll:

_________________
ROVER 200 RF 2.0L Turbocharged Direct Injection 97g.:svr: ALFA-ROMEO 145 TS 16V 97g."LUSSO":bee:
ИзображениеИзображениеИзображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 01, 2008 2:05 pm 

Регистриран на: Пон Апр 23, 2007 2:26 pm
Мнения: 63
Местоположение: София
Кола:

Offline
Мъро написа:
Да, а това е сериозен проблем. Веднъж в приятните трафици в София (след качествено пържене на магистралата, разбира се) на моята й изтекоха водите, а перката дори не се включи. Това е много сериозен проблем, който май е хроничен за доста от K-series двигателите.


Подобна случка имах и аз само че на магистралата, а перката в този случай не включва, защото като ти надуе водната система с въздух издухалата гарнитура не стига гореща вода в радиатора и датчика за перката си мисли че всичко ок и не включва това се отнася и за изтеклите води, все пак няма какво топло да отиде до датчика. Аз сега имам един нискотемпературен термостат на 82 градуса, но се чудя дали да го слагам.Прави ми впечатление че понякога в задръстване качва малко повече температурата,но щом тръгна и всичко си идвана място.

_________________
Rover 214 Si 1995


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 01, 2008 3:16 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
Онзиден си поприказвахме с едно майсторче за "болната тема" на нашите колици. Неговите думи бяха: "Термостатът не е виновен, не са виновни и гарнитурите. Просто трябва да се следи за това винаги да имаш достатъчно антифриз в системата (казанчето). Ако има достатъчно, няма да имаш проблеми. И задължително червен".
Просто споделям какво каза момчето. Сервизът му се занимава изключително и най-вече с охладителни системи, би трябвало поне малко да е в час...

_________________
Trans penem mihi est et ultima


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 01, 2008 6:42 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 28, 2008 6:59 pm
Мнения: 6
Местоположение: Sofia
Кола:

Offline
И на мен днес ми върнаха колата, вече е със сменена гарнитура и се надявам да няма проблеми!!! :roll: Отностно "симптомите" единствения който имах беше бързото спадане на антифриза.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 01, 2008 9:40 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
Chefo, кажи на твоето 'майсторче' да ти обясни как ще намалее охладителната течност на изправна охладителна система, за да се прецака гарнитурата на главата или по-добре да се захване с нещо друго.
В раздела 'Двигатели и скоростни кутии' имаше тема за охладителната система на к-серия мотор но многоуважаваните модератори, администратори и др. '-ратори' я заключиха заедно със всички теми вътре, които не могат да се развиват и защо.Започнаха да правят нова организация във форума и не я довършиха.Започнаха да се трупат конкретни технически теми в 'Общи приказки' и 'Основен форум'.Стана чудесна бъркотия.Толкова объркан форума не е бил никога досега и толкова объркан форум не съм виждал досега а броят на юзърите расте и всеки пише където му падне (вече и аз). :qd:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 01, 2008 10:00 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
Antifen, мен и да ме критикуваш, все тая - не разбирам и няма как да ти отговоря адекватно :) Майсторчето знаеше и за температурата на отваряне на термостата, и за гарнитурата, разработена от Форд ... Явно е чел това-онова, не е за първи път да вижда Ровър...

_________________
Trans penem mihi est et ultima


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юни 02, 2008 8:19 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
Критиката и към теб не е за гарнитурата на главата на мотора а за смотания и объркан форум.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юни 02, 2008 8:21 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
Че каква вина имам аз за "смотания и объркан форум"?

_________________
Trans penem mihi est et ultima


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юни 02, 2008 8:28 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
След като нямаш вина (не те обвинявам) каква е функцията на модераторите???


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юни 02, 2008 8:36 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
Следене за спазване на правилата. Но нали се сещаш, че и ние имаме рестрикции :)
Между другото, форума е на такова дередже заради желанието на един човек, на който му е трудно да борави с търсачката. Но това е друга тема :)

_________________
Trans penem mihi est et ultima


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юни 02, 2008 9:43 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
Добре, тогава отвори друга тема и обясни на мен и юзърите защо форума е на 'такова дередже' (предполагам признаваш, че не е добро)и кой е този толкова важен и затруднен човек, на който трябва да търпим невежеството.


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 113 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron