Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 113 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Май 22, 2008 5:34 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 01, 2007 9:06 am
Мнения: 192
Местоположение: Пещера
Кола:

Offline
Аз още не съм сменял гарнитура :D Дано не е скоро :)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Май 22, 2008 8:43 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
dido написа:
еи а има ли някои който да не е сменял гарнитура а :D


Аз:) Не съм сменял, никога не ми е сменяна и се надявам ако изобщо сменям, да е далече :)

_________________
Trans penem mihi est et ultima


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Май 23, 2008 5:39 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 20, 2007 3:22 pm
Мнения: 473
Местоположение: Русе
Кола:

Offline
Мале, само трима ли сме?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Май 23, 2008 9:37 pm 

Регистриран на: Пон Ное 12, 2007 8:32 pm
Мнения: 46
Местоположение: Варна
Кола:

Offline
И аз не съм. Но е сменена в Италия :wow:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Май 23, 2008 9:57 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
bobsan написа:
И аз не съм. Но е сменена в Италия :wow:


Моята и там не са я пипали. Кажи им за казанчето :)

_________________
Trans penem mihi est et ultima


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Май 25, 2008 9:27 am 

Регистриран на: Пон Ное 12, 2007 8:32 pm
Мнения: 46
Местоположение: Варна
Кола:

Offline
Чефо, такова казанче като твоето не бях виждал! Помислих си, че твоята не е Роувър :wow:


 Профил  
 
 Заглавие: ре
МнениеПубликувано на: Пон Май 26, 2008 9:02 am 
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 7:19 pm
Мнения: 24
Местоположение: София
Кола:

Offline
Здравейте,
така или иначе и аз трябва да мина по реда си със смяна на гарнитурата на главата, и моля за малко информация откаде да се набавя въпросната MLS гарнитура.Евентуално OIL RAIL за да се извърши операцията както си му е реда.И още един въпрос всяка една МЛС гарнитура ли е от две части и се води подобрена за тази кола.Например гарнитура Victor Reinz е млс но дали е същата като за ланд ровер и ровер.Освен това доколкота разбрах стягането на болтовете не било толкова голямо и не се налагало наложително тяхната смяна.При това положение да се купува ли оил раил и болтове?
Благодаря.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 26, 2008 11:29 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 14, 2007 11:55 am
Мнения: 259
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
И аз не съм сменял гарнитура и никога не е сменяна съдейки по казанчето :) .Но може би скоро ще дойде и моят момент, започна да лапа антифриз от 4-5 месеца насам :x

_________________
www.ariesel.hit.bg


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 26, 2008 12:37 pm 

Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 10:23 am
Мнения: 688
Кола:

Offline
Много пъти съм го писал и пак ще ви кажа:гарнитурата която търсите я има в Мотопфое и струва само 85лв от Ленд Ровър.Само болтовете купете от друго място щото там са по 20.5лв.бройката. :D


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 26, 2008 8:50 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 24, 2007 5:34 pm
Мнения: 52
Местоположение: София
Кола:

Offline
Гарнитура и аз не съм сменял, но също съдейки по казанчето мисля че е сменяна. По-лошото е че ми гори масло но не забелязвам никой от изброените в другите теми признаци :?:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Май 27, 2008 1:23 pm 

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 8:06 pm
Мнения: 1082
Местоположение: София, Белово
Кола: MG ZR

Offline
Имам един такъв въпрос:

Наскоро ръчках мг-то на 1-ва до 5000-6000 оборота после на 2-ра пак до толкова, а на следващите скорости си карах кротко. Като спрях след това забелязах, бял пушек и бръкнах в аупуха. На пръста ми остана черно и мазно петно, не мирише на бензин, най - вероятно е масло. Това нормално ли е или гарнитурата ми е на път за сервиз. Нивото на антифриза си е на макс и не мърда. Немирише на бензин в казанчето нито балончета излизат. На другия ден като си карах кротичко нямаше нито пушек нито мазни петна в ауспуха. Данеби да е това само от изръчкването на големи обороти.

_________________
NDesing Style
my MG ZR
Моите творения в Google Play


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Май 29, 2008 11:08 am 

Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 10:23 am
Мнения: 688
Кола:

Offline
NeoGope а колко е разхода на масло на 1000км?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Май 29, 2008 3:07 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 20, 2007 1:07 pm
Мнения: 399
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Някой има ли представа дали температурата от 105° при която ECU-то задейства перката на радиатора може да бъде променяна когато ECU-то се закачи на диагностика?

Това би решило до една немалка степен проблема с гарнитурата.

_________________
Golf is for playing, not for driving.
Парктроник,
Тунинг, Изработка на уеб-сайтове


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Май 29, 2008 3:13 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1943
Кола: D16W5, D14A4, F18A3

Offline
Мъро написа:
Някой има ли представа дали температурата от 105° при която ECU-то задейства перката на радиатора може да бъде променяна когато ECU-то се закачи на диагностика?

Това би решило до една немалка степен проблема с гарнитурата.


Не може.


Последна промяна sebulba на Чет Апр 16, 2009 11:20 am, променена общо 1 път

 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Май 29, 2008 9:47 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
Доколкото АЗ съм запознат, термостата "отговаря" за отварянето на втория кръг на охладителната система. Термодатчика, който отговаря за включването на перката, е чак накрая. Доколкото съм чувал, проблемът на нашите мотори бил температурата на отваряне на термостата (88 градуса), както и неподходящото място на монтажа, заради което при отваряне се получавал термошок. Ако казано всичко дотук е вярно (не претендирам за точност!!!), то проблемът не е във включването на перката, а в температурата на отваряне на втория кръг, тоест когато се включи перката вече е късно за охлаждането и неиздухване н агарнитурата. Освен ако не мислиш да свалиш температурата от 105 на 85 градуса, да речем :) Но пък дори и да успееш има и друго - как се кара с постоянно включена перка?

_________________
Trans penem mihi est et ultima


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 113 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: