Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 158 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: гарнитура на глава
МнениеПубликувано на: Вто Дек 17, 2013 2:52 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 10, 2007 9:06 pm
Мнения: 264
Местоположение: Стара Загора
Кола:

Offline
къде

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие: Re: гарнитура на глава
МнениеПубликувано на: Съб Май 03, 2014 7:45 am 

Регистриран на: Сря Сеп 04, 2013 6:48 pm
Мнения: 2
Кола:

Offline
Колеги, каква гарнитура трябва да закупя за ровър25 за да я сменя, предлагат ми от 66лв до 200лв.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: гарнитура на глава
МнениеПубликувано на: Съб Май 03, 2014 7:58 am 
всичко което отговаря на този код reinz 61-34835-20 .обърни внимание на последните цифри ,трябва да са 20 а не 10 .тази струва между 55 и75 зависи къде ще я намериш.това е многопластова гарнитура,не се лъжи да слагаш обикновена


  
 
 Заглавие: Re: гарнитура на глава
МнениеПубликувано на: Пон Окт 06, 2014 5:15 pm 

Регистриран на: Чет Апр 08, 2010 9:26 am
Мнения: 131
Местоположение: Пловдив
Кола: РОУ 25

Offline
Здр колеги, след 5 години каране от мен ми доиде времето.. Колата е 25 1,4 16в 2000г двигателя си имаше теч(така я взех) отпред вляво но не губеше осезаемо антифриз, може би 100гр но 1500-2000км нито е загрявала нито нищо, до вчера, Паля си аз сутринта тръгвам и след около 5-6км забелязах стрелката за температурата че подминава средата(горе долу на половината след средата) спрях, вдигнах капака нищо необичайно само дето вече колата прекъсваше много, и излизаше страшен бял дим от ауспоха. Дръпнахме я у един приятел които с него ще я правим, Захванахме се и свалихме главата и що да видим 1 и 2 цилиндри пълни до горе с антифриз, източихме всичко от двг маслото беше боза, решихме гарнитура и окк купихме ето такава гарнитура от еврото (5 пласта ламаринки без лепнещ слой англйиска ) http://www.enginepartsonline.co.uk/rove ... -234-p.asp , 65 лева, червен антифриз и масло, след като почистихме щателно главата и блока решихме да се пробваме :) без да сменяме или правим друго, затегнахме с динамометричен 20нм и след това 4х90 градуса както е дадено в указанието на гарнитурата наляхме масло антифриз и запалихме. Запали чудесно направо мотора мъркаше както си беше и точно след 1 мин рязко промени работата си пак към прекъсване и силния пушек се появи отново, кажете колеги къде сбъркахме, че не шлайфахме главата, че не сменихме гумички на клапани ,не сме мерили болтовете,но изглеждаха добре( в смисъл с еднаква дължина) и последното предположение заминали сегменти. Давайте съвети от къде да започнем след като я разглобим наново. Ще съм благодарен но компетентни отговори, Колата ми е на 300к и според мен има още доста живот, единственото сега което можем да направим е да измерим компресията и ако е ок какво да правим нататък? мерси предварително


 Профил  
 
 Заглавие: Re: гарнитура на глава
МнениеПубликувано на: Пон Окт 06, 2014 7:54 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1149
Кола: 620ti

Offline
ще се научите от първия път не винаги става :) главата задължително ама задължително се шлайфа,другото е че няма лепнещ слои ако бяхте сложили силикон малко нямаше да тече хах,трябваше да сложите една права линия и да видите колко е крива главата и последно не се стяга на 4 по 90 градуса а на 2 по 180,може да е дошло много стягането и да сте пръснали главата,следващия път шлайф и проверка щото пак ще изхабите нова гарнитура

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: гарнитура на глава
МнениеПубликувано на: Вто Окт 07, 2014 3:28 pm 

Регистриран на: Чет Апр 08, 2010 9:26 am
Мнения: 131
Местоположение: Пловдив
Кола: РОУ 25

Offline
нещо интересно, гарнитурата която купих от еврото я показах, освен нея в пакета имаше втора гарнитура което забелязахме още в магазина и за което попитахме, човека нещо измармори че имало 2 варианта и затова производителя ти ги дава и двата хм. Вижте аз обаче на какво попаднах http://www.youtube.com/watch?v=tdk7RTEnyjE 4:00 А при нашия случай тази втората (еднопластова пак метална) въобще не сме я сложили :shok: дайте мнение моля , трябва ли да се слага? Hякои дето е минал по тоя път??


 Профил  
 
 Заглавие: Re: гарнитура на глава
МнениеПубликувано на: Вто Окт 07, 2014 8:13 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1149
Кола: 620ti

Offline
да слага се тя пази главата да не стават улеи от гарнитурата

Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: гарнитура на глава
МнениеПубликувано на: Вто Окт 14, 2014 8:00 pm 

Регистриран на: Чет Апр 08, 2010 9:26 am
Мнения: 131
Местоположение: Пловдив
Кола: РОУ 25

Offline
Сменихме гумичките на клапаните и сега няма никви ядове, но само 300км градско съм минал да се надявам че проблеми няма да има, като цена ми излезе не повече от 150лв и 2 дни като имате в предвит 35% отстъпка в еврото и пари за труд не съм давал :rvcl1: и най важното стана от първия път :)


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 158 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: