Rover Club Bulgaria
http://roverclub-bg.com/forum/

Статии: Rover 45 серия
http://roverclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=361
Страница 1 от 1

Автор:  vgbodurov [ Пет Мар 16, 2007 1:51 pm ]
Заглавие:  Статии: Rover 45 серия

Rover 45

Автор: Ивайло Лаков



+ голям багажник, комфортно окачване, добро поведение на пътя
- малко място при задната седалка, лоша видимост от позицията на шофьора, малко пространства за поставяне на предмети в купето, липса на ESP дори като опция, скъпа поддръжка


История на модела

2/00 Представяне на лимузината с четири или с пет врати 45 като фейслифт на 400. Мотори: 1.4 литров с 103 к.с., 1.6 литров с 109 к.с., 1.8 литров с 117 к.с., 2.0 литров V6 с 150 к.с. и 2.0 литров дизел с 101 к.с. ABS и четири еърбега са включени в базовото оборуване Classic. Има още две нива на обзавеждане в купето: Charme и Celeste

[center]
Изображение Изображение Изображение
[/center]
Ровър 45 притежава неочаквани качества в долния среден клас: яки мотори и удоволствие от карането. Чисто технически 45 представлява Хонда Сивик. Настройките естествено са направени от англичаните. Това се отнася за гъвкавото окачване, което напомня за благородния Ровър 75. Маневрен и прецизен като Сивик Ровър 45 демонстрира сигурност дори върху накъдрени от завои селски пътища. Директният, макар и малко тежък волан, също е наследство от Хондата.

Големият талант на 45 е скрит в задницата, където 465 литров багажник очаква да бъде натоварен. Това обаче е за сметка на вътрешното пространство. И отпред е тясно, макар че креслата са удобни, но отзад пространството е съвсем ограничено, няма свобода дори за главите на пътниците. Към моторите няма критики. От V6 до дизел с директно впръскване (дизелът е собствена разработка на Ровър) не липсват интересни технически предложения. Но това и при Хонда не е по-различно.

Драстичната загуба на стойност при автомобилите Ровър може донякъде да се компенсира чрез дизеловия мотор на 45 или пък с V6...


Най-често срещани повреди

Мотор: проблеми с ангренажния ремък при дизел (00 г.), дефектни помпи на инжекциона, прекъснати въздуховоди

Електрика: отделни случаи на проблеми с мениджмънта на мотора и имобилайзера, редки случаи на мокри свещи

Източник: http://www.automediapro.com/

Автор:  squrell45 [ Чет Яну 14, 2010 10:35 pm ]
Заглавие: 

От скоро съм с 45-цата,1.4 103к.с. Според мен всичко казано по-горе е така. Само с едно не съм съгласен - маневреността. В сравнениие с преднишният ми автомобил(VW Vento 92г), бих казал че Роувъра се справя доста зле с завоите, доста маневри са необходими за едно паркиране, или доста по-голям радиус за обратен завой, имайки предвид, че Вентото е по-дълго и старо разбира се.

Автор:  skry4i [ Пет Фев 19, 2010 3:47 pm ]
Заглавие: 

И аз имам 45-ца 103к.С укачването нямам проблеми,но бензиновата помпа я смениам за втори път.И ми е умръзнало да им вкарвам кодовете,един ремонт неможеш да им направиш.

Автор:  squrell45 [ Вто Сеп 14, 2010 5:29 pm ]
Заглавие: 

Здравейте пак! След 8 месеца каране мога да добавя: Много стабилен в завоите, вози леко и не натоварва при дълъг път, комфортен интериор, икономичен и пъргав мотор и т.н. За маневреността мнението ми остава същото! За цените, на които се предлага бих казал че е доста добър избор, стига да е запазен и подържан.

Автор:  TheRover [ Сря Юли 18, 2012 3:30 pm ]
Заглавие: 

Аз също съм много доволен от него, всичко споменато по-нагоре е така.

Автор:  rover45 [ Съб Сеп 14, 2013 11:04 pm ]
Заглавие:  Re: Статии: Rover 45 серия

Някой сменял ли е сам масло на скоростна кутия на 45 бензин-ако знае нещо, ще съм благодарен да каже. Има ли някъде обяснения или ръководство в което го пише.

Автор:  gentcho [ Пет Авг 28, 2015 9:14 pm ]
Заглавие:  Re: Статии: Rover 45 серия

След запалване на автомобила ми Rover 45 /2005, 2000 cc ditd 83 kW/ на таблото една иконка, която се намира най-долу, леко вляво не изгасва. Явно ме предупреждава, че нещо й има, но не мога да разбера какво. Във Варна не мога да намеря специалист, който да ми каже, какво значи това. Сменил съм масло, филтри, пистов ремък с ролка, двата ангренажни ремъка и трите ролки преди 1000 км. В момента колата е на 82000. Нямам книжка за обслужване на автомобила, от където да почерпя информация.

Автор:  atsalk60 [ Пон Сеп 19, 2016 11:20 pm ]
Заглавие:  Re: Статии: Rover 45 серия

Имам ровър 45 на 330000 кил искам сменя двигателя с двигател на хонда (възможно ли е ) ?

Автор:  nedyalkovN [ Вто Сеп 20, 2016 6:20 am ]
Заглавие:  Re: Статии: Rover 45 серия

atsalk60 написа:
Имам ровър 45 на 330000 кил искам сменя двигателя с двигател на хонда (възможно ли е ) ?

да,на цената на още 1 кола

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/