Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Роувър 75 липса на мощност
МнениеПубликувано на: Сря Фев 14, 2018 2:46 pm 

Регистриран на: Сря Фев 14, 2018 2:06 pm
Мнения: 4
Кола: Rover 75

Offline
Здравейте, всички!

Прочетох доста, но не видях подобна тема и след няколко сервиза, където никой няма идея се допитвам до вас. Темета по-скоро е тип "Моля за помощ!"!

9 Декември 2017 пътувам от Банско към София. Работя в едно заведение. Няколко дни вали обилен, напоителен дъжд, докато колата седи на отвън. Буквално в деня преди да тръгна бях в "М-Комплект" (София) за пълно обслужване, нови гуми, пълна диагностика и т.н. и т.н. Имах само един проблемен и вече за смяна сензор на ABS. С две думи колата я пазя и я глезя. Обаче не съм се сетил да проверя отворите за изтичане на водата. След лятото и седенето под дървета и т.н. са се запушили и благодарение на обилните валежи в началото на Декември блока с компютъра се е наводнил.
В момента , в който взимам един малко по-висок баир и чувам звук на вода, навлизаща в парното. Т.е. до долкова се е наводнило, че нивото е стигнало до въздухопроводите. Мисля си "Това не е нормално!". Обаче няма проблем и колата продължава. След няма и 100 метра пукам и гума! Жесток късмет. Да - новите гуми на няколко дена. Шиб*** дупка, малка, тясна и остра и залята с вода. Няма да коментирам. Всички знаем родните пътища. Спирам на гумаджийницата, човека ме моли да преместя колата с метър напред и разбирам, че няма палене! Просто чудесно! Започва се мъка с диагностика. Вода тече в купето през бушоните на пътническото място. Хората казват, че компютъра е изгорял. И сега ... Оставям колата в сервиз. Уж на приятели, които много разбират. 25 дена ! Седи там ! На 31-ви (Нова Година) в 5 вечерта след 300 зора си я взимам обратно. Режат ми главата с 400 лева, след като ми заяват, че компютъра е сменен и наред, обаче нямало обороти. 3 пъти връщат въпросния компютър до Благоевград, където някакъв си "кофирей", който много разбирал, до го направи. Първо го бил запоил, сменял му чипа, нямало проблем. Колата както палеше и вървеше, след няма и минута напрво гасне директно. Бил сложил грешен чип, искал да пробва с нещо по-ефтино. Викам "ОКЕЙ"! Стискам зъби до други път, когато аз поръчвам нов компътюр и сега трявало да го обучи. Обаче реши да презапоява чиповете на имобилайзера. И така едно чакане , едно разиграване. Постоянно минавам покрай сервиза и гледам как всъщност 25 дена колата си седи на съседната улица и никой НЕ РАБОТИ по нея! Ибеснях, въпреки великото ми търпение и така на 31-ви ми я връзиха ... движеща се.
Проблемът е. След дисгностика всичко е наред, обаче няма обороти. Няма мощност. Изключвам сензора на горивния филтър т.е. няма турбо и успявам да я карам до към 2000. Даже ако вдигна 2000 оборота е късмет. Няма тяга! Просто не се кара, особено ако пътуваш! Сега смених друг сервиз и човека ми казва, че няма идея! Това е в Разлог, а този много го хвалят. Вече губя надежда. А, да... и двигателя ми може да е от студа. Не съм карал дизел до преди това, но ... беше един тих, работеше прекрасно, в момента е като трактор! Има нещо ужасно сбъркано тук. Карам тази кола всеки ден от последната година насам и твърдя, че я познавам. Преди ме беше страх да натисна педала, а сега се чудя какво стана с конете и защо умряха?! Тези кретени да не би да ми убиха и новия компютър, онзи да не би да е объркал нещо. Настройки ли не правят. ЕGP? Горивен филтър..? Този от сервиза ми вика, че трябвало да сменим сега капачката... Викам му "човече от къде да я намеря тази капачка" !!?? Как така капачката. Ако те съмнява филтъра... Обаче в нея бил сезора... Дайте някакви съвети, защото съм изгубил надежда. Благодаря! Дизел 2.0 CDT 2001 Rover 75.


 Профил  
 
 Заглавие: NO RE:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 15, 2018 4:22 pm 

Регистриран на: Сря Фев 14, 2018 2:06 pm
Мнения: 4
Кола: Rover 75

Offline
Нито един отговор... Някой с идея поне? ... :(


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Роувър 75 липса на мощност
МнениеПубликувано на: Сря Фев 21, 2018 11:24 am 

Регистриран на: Сря Май 27, 2015 3:14 pm
Мнения: 71
Местоположение: София
Кола: Rover 75 СDТ

Offline
Опитай да изключиш дебитомера и виж как ще се държи колата. Другото което мога да те посъветвам да видиш какво е налягането на горивната помпа ( не на ГНП) ,а линейната помпа ,която се намира до акумулатора.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: NO RE:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 22, 2018 8:50 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2007 3:08 pm
Мнения: 1483
Местоположение: София
Кола: Rover 75 CDTi - 2003

Offline
Rouenna написа:
Нито един отговор... Някой с идея поне? ... :(


Колега имаш отговор, но си пуснал два пъти един и същи пост.
viewtopic.php?f=11&t=18059

_________________
Double DIN мулти-медийна система с GPS
Поставен "КРУИЗ КОНТРОЛ"
Постовена електрическа щора
Поставена печка + дистанционно палене
Нови дървени апликации на таблото от истински фурнир
Дървен волан
12V изход в багажника
Дюзи за предното стъкло с подгряване
Сменен ел.мотор охлаждане
Почистен EGR клапан
Сменен филтър картерни газове
Тампони на пр.носачи от polyurethane
IsoFix за детско столче
Пуснати дневни светлини
Резистор gold 100W
Нови задни пружини
Самоотварящ се багажник


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron