Човече, изобщо не съм имал намерение да влизам да чета по форуми, когато избирах тази кола. Няма как да пропусна нещо, след като не съм го и търсил. Логиката ми е такава: Аз съм инженер; т.е. оправям си нещата сам. Ако имам нужда от механик отивам да търся помощ от механик, както и той от моята, ако му трябвам.
С други думи - нямам идея от двигатели с вътрешно горене и когато кажа на някого в даден сервиз "Искам пълен технически, компютърен и всякакъв преглед" се надявам хората, заложили си задниците да правят това да са в час. Да, ама "не"! Явно и те са пропуснали въпросната тема.

Още повече няма идея кое как се откача, защо и т.н. Не, защото нямма желание да се науча, а защото не ми е работа, нито имам гараж,м рампа и т.н. Паркирам си "щайгата" в софийско риалити или иначе казано в изкопната яма / клоака, бледо копие на паркинг, където като завали ти трябва надуваема лодка и гуменетки до бедрото, че да прегазиш калта и пумията насред другите автомобили, накатерени по зелените площи, храсти, рози и дървета.
А като гледам ти от София. Много бих искал да се срещнем , пък ако работиш и извършваш ремонти бих с радвал да ми помогнеш. месец след писаното и все още няма резултат!

Писна ми! Ако ти кажа колко премеждия видях ще се изплашиш!
Колеги от форума, искам да споделя нещо с две вдигнати ръце и третата на сърцето:
Ако някога закъсате в Банско с автомобил и ви трябва компетентно мнение, а не просто смяна на масло и други рутини; то по-добре инвестирайте в рапатрак или се обадете на приятел, защото така или иначе ще ви излезе по-ефтино!
Толкова разправии! Закарах я в сервиз, където я одраха! Цялата кола, заедно със стъклата, странични, предно, задно... Изрода е почистил снега от нея с металната лопата! Нямате идея за какви стресове и изверги говорим. Начина на мислене на тези хора как да приберат едни пари докато се чешат по ***** и нямат никакво уважение към чужда собственост или клиент.