Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Проблем на газ при ниските обороти на ровър 45 1.4 103 к.с.
МнениеПубликувано на: Сря Мар 09, 2011 3:44 pm 

Регистриран на: Сря Юни 02, 2010 3:35 pm
Мнения: 49
Местоположение: Plovdiv
Кола:

Offline
Здравейте колеги, преди няколко дни си сложих газов инжекцион " BRC "на моя ровър 45 1. 4 103 к. с., но нещо не успяха да ми я настроят добре. Проблема е , че на ниските обороти като включа фаровете и климатика се полочава едно клатене на обортомера и мотора гасне. След няколко поредни настройки в момента не гасне, но клатенето си остава. Въпроса ми е някой, който е със същия мотор дали има подобни проблеми, защото ми казаха, че най-вероятно причината е в самия мотор на този модел. Благодаря предварително.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Мар 09, 2011 6:55 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Фев 10, 2009 5:45 pm
Мнения: 709
Местоположение: ДУПНИЦА
Кола: 416 auto.. Civic aut

Offline
причината е или в газаджиите или в самата газова.....има някои газови инжекциони които не са съвместими с роверовия мотор :)

_________________
АВТОЧАСТИ ВТОРА УПОТРЕБА И СЕРВИЗ ЗА РОВЕР http://kristi0909.cars.bg/ ..изгодно......тел.0896970709 ВИВАТЕЛ.......0894058348..ГЛОБУЛ.....скайп; kristi_0909 ................... http://www.roverclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5830


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Мар 10, 2011 2:45 pm 

Регистриран на: Сря Юни 02, 2010 3:35 pm
Мнения: 49
Местоположение: Plovdiv
Кола:

Offline
Преди да сложа ГИ се консултирах с момчетата от сервиза и те ми казаха, че всичко ще е наред, но сега се оказа, че доста трудно се настройва на този мотор...В момента работи добре и се надявам и за в бъдеще да е така. Много ми се искаше да коментирам с някой колега , който е със същата уредба... :)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Мар 10, 2011 3:04 pm 

Регистриран на: Пет Ное 07, 2008 10:40 pm
Мнения: 92
Кола:

Offline
0886011525 Наско. Момчето се занимава със всякакви ремонти на ДВГ и газови уредби. Аз лично съм страшно доволен от работата му.
Преди време имах ядове с моя газов инж. и само той успя да го оправи- да работи добре , разхода да е хубав и да няма разлика газ бензин!Но това е за София...!

_________________
British Racing Motors


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Мар 10, 2011 3:22 pm 

Регистриран на: Сря Юни 02, 2010 3:35 pm
Мнения: 49
Местоположение: Plovdiv
Кола:

Offline
Мерси, ще си запиша номера и ако се наложи ще отида до София, а само да попитам дали този майстор ( Наско ) прави компютърна диагностика? и въобще дали има цялата техника необходима за ремонт и диагностка на ровър?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Мар 10, 2011 8:21 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 31, 2009 8:29 pm
Мнения: 647
Местоположение: Пловдив
Кола: Ровър 400 D16B2

Offline
tito написа:
Мерси, ще си запиша номера и ако се наложи ще отида до София, а само да попитам дали този майстор ( Наско ) прави компютърна диагностика? и въобще дали има цялата техника необходима за ремонт и диагностка на ровър?

колега има един човек в пловдив уникален газаджия суветвам те отиди при него Стефан се казва и е на Даме Груев улицата.

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем на газ при ниските обороти на ровър 45 1.4 103 к
МнениеПубликувано на: Сря Май 02, 2018 12:33 pm 

Регистриран на: Чет Яну 09, 2014 12:58 am
Мнения: 2
Кола: Peugeot 406

Offline
Колеги, знам че темата е стара, но искам да питам на този мотор 1,4 103кс може ли да се сложи обикновенна газова, или ще има проблем с колекторите(незнам на този двг дали са метални или пластмасови)?


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем на газ при ниските обороти на ровър 45 1.4 103 к
МнениеПубликувано на: Сря Май 02, 2018 6:02 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
никъв проблем,ако сложиш спортен филтър няма как да гръмне и ако е настроена добре може и без спортен филтър,имам за продаване метален колектор от 1.8 vvc ако ти трябва

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron