Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Роувър 75: съединител или жило
МнениеПубликувано на: Пет Ное 16, 2018 9:14 pm 

Регистриран на: Чет Сеп 06, 2018 5:03 pm
Мнения: 4
Кола: Rover 75 CDT

Offline
Здравейте, колеги! Имам Роувър 75 2.0 CDT
Имам следния проблем. След запалване скоростите на искат да влязат изобщо и това се случи в рамките на няколко дена без никакви симптоми. Не мисля, че съединителя си "отива" изведнъж или се бъркам. Педала на съединителя след десетина опита започна да омеква. Преди около две години са сменяни жилата на скоростите, а преди това е сменян маховика.

Дали е жилото, дали е съединителя ....
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Роувър 75: съединител или жило
МнениеПубликувано на: Съб Ное 17, 2018 7:18 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 17, 2013 6:25 pm
Мнения: 317
Местоположение: София
Кола: Roover75 v6 150к.с.

Offline
Най вероятно долната помпа на съединителя е заминала.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Роувър 75: съединител или жило
МнениеПубликувано на: Пон Ное 19, 2018 12:24 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2007 3:08 pm
Мнения: 1499
Местоположение: София
Кола: Rover 75 CDTi - 2003

Offline
Колега, ако имаш пропадане на педала на съединителя проблема в тези случай е или в лагер помпата която е в скоростната кутия или основната помпа над педала. Когато някоя от помпите се скапе започва теч на хидравличната течност и така системата остава без необходимото количество течност. Над педала на съединителя имаш основна помпа и казанче за допълване, провери нивото на течността (спирачна DOT4). Ако е намаляло допълни и ще имаш още малко време съединител, провери да омазняване е теч при основната помпа, ако при педала е сухо и той пак омекне или потъне, то вече ще е ясно, че лагер помпата е за смяна. Смяната ѝ обаче налага да се сложи и нов комплект съединител (притискател и феродов диск). Ако жилата на скоростния лост са проблемни, то в неговото движение ще стегнато и не типично, ще има и проблем във влизането на някой от скоростите, няма да е в педала. Що се отнася до смяната на маховика, ако наистина е сменен само той без да е в комплект с нова лагер помпа и нов съединител е срамота за майсторите които не се настояли да се смени комплект.

Изображение

Изображение

Изображение

Успех.

_________________
Double DIN мулти-медийна система с GPS
Поставен "КРУИЗ КОНТРОЛ"
Постовена електрическа щора
Поставена печка + дистанционно палене
Нови дървени апликации на таблото от истински фурнир
Дървен волан
12V изход в багажника
Дюзи за предното стъкло с подгряване
Сменен ел.мотор охлаждане
Почистен EGR клапан
Сменен филтър картерни газове
Тампони на пр.носачи от polyurethane
IsoFix за детско столче
Пуснати дневни светлини
Резистор gold 100W
Нови задни пружини
Самоотварящ се багажник


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Роувър 75: съединител или жило
МнениеПубликувано на: Вто Дек 04, 2018 6:16 pm 

Регистриран на: Чет Сеп 06, 2018 5:03 pm
Мнения: 4
Кола: Rover 75 CDT

Offline
Погледнах хидравличната течност и според мен е в норми(малко под гърлото), а над педала няма и следа от омазняване. Относно маховика и защо не е сменен и съединителя предполагам, че е било поради финансови причини, понеже това е скъпо удоволствие...
Благодаря за съветите!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Роувър 75: съединител или жило
МнениеПубликувано на: Вто Дек 11, 2018 9:26 pm 

Регистриран на: Чет Сеп 06, 2018 5:03 pm
Мнения: 4
Кола: Rover 75 CDT

Offline
След преглед ми казаха, че лагер помпата е заминала. Но като цяло съединителя бил в добро състояние. Остава въпроса дали да не се смени само лагер помпата. Ако някой е имал подобен проблем и решение ....


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Роувър 75: съединител или жило
МнениеПубликувано на: Сря Дек 12, 2018 10:59 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2007 3:08 pm
Мнения: 1499
Местоположение: София
Кола: Rover 75 CDTi - 2003

Offline
Ами най-хубаво е да се смени комплекта, защото цената за труд е една и съща. След време ще трябва да платиш отново отваряне на кутията за смяна на феродовия и притискателния диск. Това дали сега да смениш всичко май е индивидуално решение свързано с бюджета, но правилото е смяна на комплекта.

_________________
Double DIN мулти-медийна система с GPS
Поставен "КРУИЗ КОНТРОЛ"
Постовена електрическа щора
Поставена печка + дистанционно палене
Нови дървени апликации на таблото от истински фурнир
Дървен волан
12V изход в багажника
Дюзи за предното стъкло с подгряване
Сменен ел.мотор охлаждане
Почистен EGR клапан
Сменен филтър картерни газове
Тампони на пр.носачи от polyurethane
IsoFix за детско столче
Пуснати дневни светлини
Резистор gold 100W
Нови задни пружини
Самоотварящ се багажник


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: