Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Проблеми с Маестро, моля за информация!
МнениеПубликувано на: Нед Мар 22, 2009 12:08 pm 
Аватар

Регистриран на: Пет Май 25, 2007 8:58 pm
Мнения: 139
Кола:

Offline
Първо- имам един маркуч от бенз. помпа до карба, който е фи 7 мм към помпата а на карба щуцерчето е фи 6мм... не е оригиналният и съм сложил фи 7мм обикновен, обаче тече слабо бензин от щуцера на карба... да сложа ли фи 6мм и ако направя така няма ли да е малък дебитът на подаваното гориво???

Друго... бобината ми е Б117 "сделано в Болгарии", т.е. ЛАДОВА бобина... Оригиналната ли е; тоест на българското производство Маестро каква бобина слагат? Говорим за 1.3 бензин с датчик на Хол запалване (на Ладата с чукче е такава бобината, а на Самарата с датчик на Хол е различна- как така на Маестро с Хол ще сложат обикновена не-транзисторна Ладова?! Иначе си бачка с нея, ама тя ли е оригиналната?

Имам едно леко тресене/биене на предницата (без звук) при скорости 50-60 км/ч и нагоре- на равен път, без значение на предавка или не, без значение вкл/изкл съединител. Аз си мисля за лагер/главина или за крива джанта... Само че оригиналният ми лагер е 106 лв, ментето е 50 лв... да си карам ли така?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 22, 2009 12:29 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
Първо спокойно си сложи маркуче ф6мм., за да не ти тече бензина дебита няма да е никакъв проблем.
Друго ако сложиш бобина за безконтактно/транзисторно запалване на 'делко' с чукче и наковалня прекъсвач той започва да се топи ако сложиш обратно бобина от контактно запалване на делко с датчик на Хол виждаш, че привидно няма проблеми друг е въпроса, че ако си сложиш бобина от Самара т.е. за транзисторно запалване с датчик на Хол, каквото е твоето, може работата на мотора да се подобри защото според мен искрата на свещите ще е по-силна.Разликата между двете бобини е в съпротивлението на намотките и в резултат в големината на протичащия ток.
Тресенето на предницата най-вероятно се дължи на крива гума или джанта (ако всичко по предницата е здраво) така, че един баланс на предните гуми няма да е излишен като за начало.

_________________
'Хюстън, имаме проблем!'


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 22, 2009 4:09 pm 
Аватар

Регистриран на: Пет Май 25, 2007 8:58 pm
Мнения: 139
Кола:

Offline
Благодарности за бързия, изчерпателен и точен отговор!
Друг въпрос- възможно ли е заради бобината да имам прекъсване в работата на мотора на високи обороти? Това се случва рядко, при голямо натоварване, например катерене на стръмен път с 2-3ма пътници и багаж. Аз го отдавам на горивен глад / смучене на въздух от хлабавия маркуч на карба- възможно ли е да е от бобината?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 22, 2009 4:47 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
Най-точен отговор ще получиш като смениш първо течащия маркуч а след това смениш и бобината.Недостиг на бензин може да се получи от липса на масло в карбуратора.Провери и вакумното маркуче, което отива от мотора в електронното блокче.

_________________
'Хюстън, имаме проблем!'


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 22, 2009 8:33 pm 
Аватар

Регистриран на: Пет Май 25, 2007 8:58 pm
Мнения: 139
Кола:

Offline
За маслото в карба и преди бях питал, но никой не отговори, бях пуснал ето тази тема:
http://www.roverclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2689
докъде да сипвам масло- до над буталото или догоре на отвора за доливане?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 22, 2009 8:52 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
Като отвиеш черната капачка на карбуратора наливаш масло докато се напълни догоре цилиндърчето в което се движи буталцето на демпфера, т.е. нивото да е до началото на резбата на капачката погледнато отвътре навън защото иначе маслото ще прелее и ще влезе където не трябва.
п.п.Линка, който си приложил не води никъде?

_________________
'Хюстън, имаме проблем!'


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 22, 2009 9:14 pm 
Аватар

Регистриран на: Пет Май 25, 2007 8:58 pm
Мнения: 139
Кола:

Offline
Трябваше да води към една тема в същия раздел, озаглавена "Въпрос за стари кучета".

А да те питам така и така си разискваме за тоя карб- имам една идея да сменям карбурацията на една Лада- да й слагам двойка карбуратори Щромберг- само че откъде да намеря втора ръка и после откъде да търся ремонтни комплекти за тях? Защото нови са страшно много пари, а пък Маестро/Метро/Монтего/Мини на части не се намират в БГ...


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 22, 2009 10:21 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
Ако си в София питай в ТрейдКар имат много части втора злоупотреба за старите модели също и нови ремонтни комплекти за твоя карбуратор.
За ладата мисля, че един карбуратор 'Стромберг' й е достатъчен с разпръсквач и игла за 1.6 куб.см. но мисля, че захващането за смукателния колектор е различно и ще ти трябва някакъв адаптор да си направиш.
В карбуратора се налива моторно масло.

_________________
'Хюстън, имаме проблем!'


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: