Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Мар 03, 2008 9:28 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
Rover-Explorer написа:
Ако искаш да ползваш двигателя като спирачка си ОК при тези скорости ама така както пише колегата той ускорява при което, двигатели като нашите свикнали и с удоволствие работещи около и над максималния въртящ момент се чувстват доста некомфортно. даже някъде бях чел, за нашите "Сандвичи" тия мъки допринасяли за духването на гарнитурата.


Това означава, че трябва да карам колата над 2500 оборота (максималния въртящ момент на моята е при 3000 Nm), което означава, че трябва да сменям предавките на 3200-3500 ... :shok: Това няма да се хареса на разхода, пък и звука е съвсем различен ...
Ами на колите, на които въртящият момент е най-висок при 4500 - 5000 оборота?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Мар 03, 2008 9:38 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 28, 2007 6:12 am
Мнения: 419
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Напротив... Чефо. Не си мисли, че като я караш като дизелова... пестиш гориво. Така ти харчи повече даже, от колкото ако си я оставяш да си навие около средните обороти. Естествено, че там трябва да сменяш. Това е бензинка бе. Оптималните й са по-горе.

_________________
ROVER 200 RF 2.0L Turbocharged Direct Injection 97g.:svr: ALFA-ROMEO 145 TS 16V 97g."LUSSO":bee:
ИзображениеИзображениеИзображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Мар 03, 2008 10:10 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
ROVER_&_ALFA написа:
Напротив... Чефо. Не си мисли, че като я караш като дизелова... пестиш гориво. Така ти харчи повече даже, от колкото ако си я оставяш да си навие около средните обороти. Естествено, че там трябва да сменяш. Това е бензинка бе. Оптималните й са по-горе.


Деба деба!
Колега, явно наистина си прав. Почетох тук-там из форумите на другите марки ... Най-икономичен е двигателя при обороти около максималния въртящ момент ...
Само дето пак се връщам на въпроса - на брата Бравото е с максимален въртящ момент при 4000 оборота, Купе-то - при 4300. Означава ли, че там трябва да сменя предавките :shok:
A Хондата на тати - при 4800 ...


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Мар 03, 2008 10:30 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 20, 2007 1:07 pm
Мнения: 399
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Интересно, определено. За моя Rover (200) пише следното:

Цитат:
Rover 214i/Si двигател:Ровър К-а серия
....
Обороти: 6000
Въртящ момент: 127/3000 Nm*min


Къде е хубаво значи да се сменят предавките? :?:

_________________
Golf is for playing, not for driving.
Парктроник,
Тунинг, Изработка на уеб-сайтове


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Мар 03, 2008 10:33 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
Около максимума на въртящия момент, т.е. около 3000 оборота.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Мар 03, 2008 11:10 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 20, 2007 1:07 pm
Мнения: 399
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
И е хубаво, с цел по-добра работа на двигателя (вкл. и от гледна точка на разход на гориво) да се държи двигателя на малко под 3000 оборота?

_________________
Golf is for playing, not for driving.
Парктроник,
Тунинг, Изработка на уеб-сайтове


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Мар 03, 2008 11:25 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 28, 2007 6:12 am
Мнения: 419
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Chefo написа:
ROVER_&_ALFA написа:
Напротив... Чефо. Не си мисли, че като я караш като дизелова... пестиш гориво. Така ти харчи повече даже, от колкото ако си я оставяш да си навие около средните обороти. Естествено, че там трябва да сменяш. Това е бензинка бе. Оптималните й са по-горе.


Деба деба!
Колега, явно наистина си прав. Почетох тук-там из форумите на другите марки ... Най-икономичен е двигателя при обороти около максималния въртящ момент ...
Само дето пак се връщам на въпроса - на брата Бравото е с максимален въртящ момент при 4000 оборота, Купе-то - при 4300. Означава ли, че там трябва да сменя предавките :shok:
A Хондата на тати - при 4800 ...
Означава... да. След като е по-високо оборотен един мотор... каквито са Италиянките и Японките... ;)

_________________
ROVER 200 RF 2.0L Turbocharged Direct Injection 97g.:svr: ALFA-ROMEO 145 TS 16V 97g."LUSSO":bee:
ИзображениеИзображениеИзображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Мар 04, 2008 7:21 pm 
Аватар

Регистриран на: Пет Май 25, 2007 8:58 pm
Мнения: 139
Кола:

Offline
E добре, а за стари мотори високите обороти не увеличават ли степента на износване на сегментите?
По моя проблем- днеска бях при един пич- Ясен, сервиз Яши до сервиз Радиал до кръговото на Сточна гара (дано стана ясно)- с малко реглаж пооправихме нещата, оказа се, че новата ми кутия е от голф2 1300 и това е. След настройките не работи толкова зле, освен, че ще трябва да свиквам, защото 1ва и 2ра са къси, останалите дълги и така. 4та до 130 и чак после 5та ако искаш да видиш 150.
Само да кажа, че в сервиза се бяха изложили тотално (имам предвид Европа17, където бях за смяната). Досега не съм имал лоши впечатления, но след тая калпазанщина не мисля да ходя там отново. Отделно, че колата на празен ход работеше на има-няма 600 об/мин, а и тресеше здраво вътре плексигласът на таблото жужеше от вибрациите, а и ми бяха прищипали гарнитурата на капака на клапаните на две места, при което при високите обороти мотора се обля целият в масло.
Безаварийна на всички, а на мен ми остава да си свиквам с новите предавки и тва е.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Мар 04, 2008 7:38 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 28, 2007 6:12 am
Мнения: 419
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Ужас... Знаех си, че не е твоята кутия :? И всичко това си го премълчаха... нали. Абе такива педерастчета са за трепане мамицата им мръсна. :hos:

_________________
ROVER 200 RF 2.0L Turbocharged Direct Injection 97g.:svr: ALFA-ROMEO 145 TS 16V 97g."LUSSO":bee:
ИзображениеИзображениеИзображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Мар 04, 2008 8:15 pm 
Аватар

Регистриран на: Пет Май 25, 2007 8:58 pm
Мнения: 139
Кола:

Offline
Там е работата, че английското 1.3 Маестро по начало се сглобява с голфова кутия (дали е точно 1:1 с тази моята това вече не може да се каже), 1.6 е с хондова, поне така пише по английските форуми. Въпросът е каква кутия се слага на тези, правени във Варна. Защото моята старата не беше нито голфова, нито хондова.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Апр 19, 2008 8:35 pm 

Регистриран на: Съб Авг 11, 2007 3:32 pm
Мнения: 80
Местоположение: София
Кола:

Offline
Моето правило, с което твърдя че се кара икономично и правилно за мотора:
Дизелче - да не пада под 1000-1200 оборота в никакъв случай! Превключвама към 2500 на по-горна предавка.
Моят роувър се кара така.
Бензинче - превключвам към 3500 на горна предавка.

Е, понякога превключвам и на по-ниски обороти, като съм спокоен :)
Айде - и тичате по-бавно.

_________________
Карам бавно


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: