Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Акумулатор и студ
МнениеПубликувано на: Сря Дек 19, 2007 8:38 am 
Аватар

Регистриран на: Пет Май 25, 2007 8:58 pm
Мнения: 139
Кола:

Offline
Такаммм... Предстои ми да ходя на планина с колата, където температурите имат реален шанс да паднат до
-30. Според вас трябва ли през нощта да прибера акумулатора някъде на нормална температура, или няма нужда?


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Акумулатор и студ
МнениеПубликувано на: Сря Дек 19, 2007 9:46 am 

Регистриран на: Чет Дек 06, 2007 10:10 am
Мнения: 74
Местоположение: София
Кола:

Offline
Kromida написа:
Такаммм... Предстои ми да ходя на планина с колата, където температурите имат реален шанс да паднат до
-30. Според вас трябва ли през нощта да прибера акумулатора някъде на нормална температура, или няма нужда?


според мен няма да попречи да го прибереш на топло, ще го направиш за 5 мин
:)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 20, 2007 8:54 am 
Аватар

Регистриран на: Пет Май 25, 2007 8:58 pm
Мнения: 139
Кола:

Offline
milky написа:
-30 по целзии ли? :idea: :shok:

УСПЕХИ !!!


Благодаря!
Знам го тоя пиниз, ама акумулаторчето е това, с което ми продадоха колата и си е дъртооо ;] Така че май няма да рискувам и ще го вкарам на топло в къщата, така и така ще съм на почивка и имам време.
А иначе, да- минус тридесет по Целзий, на Мальовица ;] Миналата година в 6 сутринта през Декември-Януари беше -23 в двора.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 20, 2007 3:40 pm 

Регистриран на: Чет Мар 29, 2007 9:37 pm
Мнения: 297
Местоположение: София
Кола:

Offline
кой е туй? наистина ли помага това с дългите?
някой да опише схемата малко по-конкретно, как точно успява акумулатора да "загрее" по този начин?

_________________
Meo voto!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 20, 2007 7:05 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Май 03, 2007 8:52 pm
Мнения: 317
Местоположение: София
Кола:

Offline
И на мен ми е интересно, някой да даде отношение по въпроса!

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие: Акумулатор и студ
МнениеПубликувано на: Чет Дек 20, 2007 10:15 pm 

Регистриран на: Съб Авг 11, 2007 3:32 pm
Мнения: 80
Местоположение: София
Кола:

Offline
Здравейте,

подгряването с кратко включване на консуматор при студено време спомага за "хомогенизиране" на електролиа което води до повишаване на неговият капацитет - т.е. работи по-голяма площ от оловните му плочи и се избягва изкривяването им от силните пускови токове.
Това важи за оловнокиселите с течен електролит. По-модерните са с гел и горното почти неважи.

_________________
Карам бавно


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Акумулатор и студ
МнениеПубликувано на: Пет Дек 21, 2007 8:40 am 
Аватар

Регистриран на: Пет Май 25, 2007 8:58 pm
Мнения: 139
Кола:

Offline
evelinahh написа:
Здравейте,

подгряването с кратко включване на консуматор при студено време спомага за "хомогенизиране" на електролиа което води до повишаване на неговият капацитет - т.е. работи по-голяма площ от оловните му плочи и се избягва изкривяването им от силните пускови токове.
Това важи за оловнокиселите с течен електролит. По-модерните са с гел и горното почти неважи.


екзактли ;] моят е именно от тия старите. само проблем при много голям студ и много дърт акумулатор е, че ако врътнеш и не запалиш на 3-4ия път и си ползвал и дългите да го загрееш има опасност да останеш съвсем без ток


 Профил  
 
 Заглавие: стар акумулатор
МнениеПубликувано на: Чет Дек 27, 2007 9:10 am 

Регистриран на: Съб Авг 11, 2007 3:32 pm
Мнения: 80
Местоположение: София
Кола:

Offline
И за това има решение: Нов акумулатор. Така няма да ти се налага и да подгряваш електролита :)

_________________
Карам бавно


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 27, 2007 10:30 am 

Регистриран на: Вто Мар 20, 2007 2:56 pm
Мнения: 59
Местоположение: graveyard
Кола:

Offline
При -30 Ц. едва ли най-голямата драма на колегата ще е само в акумулатора.Предполагам че кара с пълна синтетика ,защото ако е с минерално масло не знам как ще запали .

_________________
Rover 414 Si 16V 76 kw


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 27, 2007 11:52 am 
Аватар

Регистриран на: Пет Май 25, 2007 8:58 pm
Мнения: 139
Кола:

Offline
Sinthron 10W40 ми е мАслото в момента. Иначе вчера се прибрах благополучно от село- нощем падаше до -20, сутрин в 6 до -14, проблеми не съм имал, не съм вкарвал батарейката в къщата, дано и занапред така се държи.
Нема пари за нови акумулятори бря! Хаххахахахахха


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: